Program

A Beszerzői Bár 6.0 október 17-i élő és 22-i online napjának tervezett programja

Október 17.  – Europa Event Center

 

 

8:15 | Kapunyitás

 

8:30 | Különköszöntő

 

9:00-12:15 | Délelőtti program

9:00 – Köszöntés

9:25 – Temesvári Orsolya motivációs előadása

9:45 – Kuti Ákos gazdasági elemző és Südy György közös előadása

10:35 – Az Év Beszerzési Csapata díj nyertese – bemutató előadás

10:45 – Kérdések

10:55 – Szünet

11:35 – A Digitalizáció podcast bemutatkozása

11:45 – World Cafe beszélgetés – első kör (előtte: a módszertan bemutatása)

 

13:25-14:45 | Ebéd

 

14:45-18:40 | Délutáni program

14:45 – Folytatjuk!

14:50 – Litkai Gergely előadása

15:20 – Második World Cafe beszélgetés – második kör

16:50 – Szünet

17:50 – A Mentori program első éve – bemutató

18:05 – A Beszerzés nagykövete

18:15 – Fenntartható Beszerzésért Díj – díjátadó

18:35 – A szakmai program zárása

 

18:15-től | Vacsora

 

19:15-21:30 | Esti program

19:40 – Quiz

20:00 – Tombola

20:45 – Networking és after party

21:20 – Hivatalos zárás

 

Október 22. – online nap

 

9:00-12:55 | Délelőtti program

I. blokk: 9:00-10:55

9:00 – KÖSZÖNTŐ – Südy György

9:15 – Beszerzési spiritusz: stresszkezelés és motiváció megőrzése – Gulyás János, partner ⏐ Beszerzés.hu

9:35 – AI ismerkedőknek: Mesterséges intelligencia a beszerzésben – Török Zoltán, Director of Procurement | OTP Bank

9:55 – ESG a beszerzésben: muszájból vagy szívből? – Fertetics Mandy, managing director ⏐ Alternate

10:15 – Sztenderdizáció vs. innováció? Mit adhat a lean a beszerzésnek? – Csuhai József, Regional Indirect Sourcing Leader ⏐ GE Power

10:35 – AI haladóknak: Mesterséges intelligencia a beszerzésben – mi jön a kezdeti hype után? – Bali Gabriella, Senior Procurement Manager – Central and Eastern Europe ⏐ Microsoft

10:55 – SZÜNET

 

II. blokk: 11:15-12:55

11:15 – Indirekt beszerzés reloaded: értékteremtés holisztikusan – Gréczi Milán, Head of non-IT Procurement and Outsourcing Management ⏐ Raiffeisen Bank Hungary

11:35 – Csak a változás az állandó a beszerzésben? Megoldási stratégiák – Molnár Péter, Head of Procurement and Logistics | KESZ Group

11:55 – Stratégiai beszerzés a változás közepette: Hogyan válj elengedhetetlen Business Partnerré? – Kékesi-Palya Tímea, Corporate Investment Sourcing Team leader ⏐ Continental Automotive Hungary Kft.

12:15 – Beszerzés branding: a cégen belüli elismertség növelése – Galgán Tibor, Supply Chain Director | Coloplast

12:35 – 2025: Szemléletváltás a beszerzésben – Hemrichné Hollósi Andrea, Procurement Controls and Excellence Senior Manager | bp

12:55 – EBÉDSZÜNET

13:15-15:15 | Délutáni program

III. blokk

13:15 – Digitális (r)evolúció a beszerzésben – Kerényi Gábor, Chief Procurement Officer | MVM

13:35 – Árak kezelése az indirekt beszerzésben – Gellén Gábor, Local Sourcing Manager | Vodafone Shared Services Europe

13:55 – AI bónusz: Mesterséges intelligencia a beszerzésben – mi jön a kezdeti hype után? – Gábriel Tibor, Indirect Strategic Buyer ⏐ ACPS Automotive Group

14:15 – Stratégiai beszerzés a változás közepette: Hogyan válj elengedhetetlen Business Partnerré?- Theil-Czeglédy Balázs, Global Sr. Director, Group Purchasing, Base Materials | GRUNDFOS

14:35Beszerzés branding: a cégen belüli elismertség növelése – Hajós Edit, Head of Procurement | Generali Hungary

14:55 – ZÁRSZÓ – Südy György, tulajdonos | Beszerzés.hu

Ez a legsűrűbb év, amit valaha láttunk. A témákat folyamatosan updateljük!

Ízelítő az idei forró témákból

Fő formátumunk: World Cafe beszélgetés

A Beszerzői Báron kiemelt plenáris előadások mellett interaktív és gyakorlatias World Cafe beszélgetések zajlanak melynek célja a közösségi tudás összegyűjtése.

10-12 fős asztaltársaságok – az érdeklődési körüknek megfelelően – beszélgetnek szakértő témavezetők moderálásával a legégetőbb beszerzési témákról.

A rendezvényt követő online nap során minden témavezető - saját tudásával kibővítve - bemutatja az asztaltársasága által elért eredményeket, a szinergizált tudást.

Digitális (r)evolúció a beszerzésben

A hatékony és hatásos beszerzéshez elengedhetetlen ma már elengedhetetlen egy megfelelő e-beszerzési rendszer. Egy olyan rendszer, ami nem csak plusz adminisztrációt hanem értéket jelent. Milyen lehetőségei és lépései vannak a digiitalizációnak? Hol tart most a szakma? Erről szól az asztalbeszélgetés.

A várható tartalomról

  • Digitalizáció pro és kontra: mikor és hogyan éri meg?
  • A digitális (r)evolúció fokozatai a beszerzésben
  • Hol tartunk most a digitalizációban, hol vannak a lehetőségeink határai?
  • Hogyan adjuk el a digitalizációt házon belül? Milyen ellenvetésekre lehet számítani?
  • Hogyan válasszunk ki e-beszerzési rendszert?
  • Az e-beszerzési rendszerek bevezetésének lépései és sikerkritériumai
  • Buktatók a bevezetés után: support, upgrade, egyedi fejlesztések meg a többiek
  • Milyen hibákat lehet elkövetni és hogyan kerüljük el őket?
  • Tapasztalatok, best practice-ek a teljes digitalizáció felé vezető úton
Mesterséges intelligencia a beszerzésben - mi jön a kezdeti hype után?

Ennél az asztalnál kíváncsiak leszünk az első benyomásaidra és a tapasztalataidra.

A határaink újragondolása: A mesterséges intelligencia megjelenése a beszerzésben forradalmat indított el, átalakítva a hagyományos folyamatokat, új utakat nyitva a hatékonyság és az innováció előtt. Beszélgetésünk az AI és a beszerzés izgalmas metszéspontjába merül el, hogyan alakítja át a beszerzési folyamatokat, a szerződéskezelést és a kockázatértékelést.

Foglalkozunk majd a mesterséges intelligencia a beszerzésben már alkalmazott területeivel, bevezetésének kihívásaival, valamint azokkal a készségekkel, amelyekre a beszerzési szakembereknek szükségük van ahhoz, hogy maximalizálják ennek az áttörő technológiának az előnyeit.

Csatlakozz hozzánk, hogy közösen formáljuk a beszerzés jövőjét az AI korában.

ESG a beszerzésben: muszájból vagy szívből?

Az EU Social Taxonomy törekvései, a CSRD (kötelező jelentéstétel) vagy a CSDDD (fenntarthatósági gondos eljárás) direktívák, de még a Green Deal, Zöld megállapodáshoz kapcsolódó szabályozások is mind célul tűzik ki az igazságosabb társadalomhoz, a jólléthez és egyenlő esélyekhez való hozzájárulást.

Tartalom

  • Az ESG és a fenntarthatósági szabályzás legfontosabb elemei és azoknak háttere
  • Milyen előnyei vannak számodra az ESG bevezetésének?
  • Mik a sikerkritériumok? Hogyan valósítsam meg a céljaimat?
  • Milyen plusz költségekkel és terhekkel jár az ESG? Hogyan érheti meg?
  • Milyen beszerzési stratégiát érdemes követni az ESG bevezetésénél? Hogyan kezeljem a beszállítókat, hogyan értékeljem őket?
  • Mi lehet reális cél a bevezetés során?
  • BuySocial: hogyan találjam meg a potenciáis beszállítókat és hogyan szűrjem meg őket?
Sztenderdizáció vs. innováció? Mit adhat a lean a beszerzésnek?

A beszerzői munkához elengedhetetlenek a strukturált, jól definiált folyamatok. Ezzel együtt a folyamatok, eljárások nem csak segítik és meghatározzák az életünket, hanem néha meg is kötik a kezünket. Mi a megoldás, hogyan lehet fejleszteni a beszerzési folyamatokat úgy, hogy megtaláljuk az arany középutat? Ezzel foglalkozik ez asztal.

Tartalom:

  • Az értékteremtés titkos eszköze? A lean menedzsment hatása az ellátási láncra: ismerd meg a módszereket, amelyekkel minden lépés értéket ad a végtermékhez, és hogyan optimalizálhatod a beszállítói kapcsolatokat egy teljesen új szinten!
  • „Többet elérni kevesebbel” – egy új corporate szlogen vagy tényleg működik a gyakorlatban?
  • Hatékonysági eszközök a direkt és indirekt beszerzésben
  • Veszteség és hulladékmenedzsment a beszerzésben. Fedezd fel, hogyan szüntetheted meg az idő- és erőforráspazarlást a beszerzési láncban, és alakíthatod át a vállalatod hatékonyságát a lean menedzsment segítségével!
  • Kaizen forradalom: folyamatos fejlesztés a beszerzés aranybányája! Ismerd meg fel, hogyan válhat a Kaizen filozófia az üzleti sikerek hajtóerejévé, javítva a beszerzési teljesítményt és rugalmasságot a folyamatos fejlesztés révén!
Stratégiai beszerzés a változás közepette: Hogyan válj elengedhetetlen Business Partnerré?

Tartalom:

  • A beszerzés szerepének újradefiniálása: Belső csendőr helyett stratégiai üzleti partner
  • A beszerzés a frontvonalban: Hogyan lépjünk ki a háttérből?
  • Csapatkohézió: Hogyan alakítható át a beszerzési csoport összetartó csapattá?
  • Egyensúly a támogatás és kontroll között: Üzleti partnerként támogató és ellenőrző szerepben egyszerre?
  • A beszerzési szabályzat rugalmassága: Ragaszkodjunk hozzá tűzön-vízen át, vagy legyünk rugalmasak?
  • A beszerzés önértékelése és megítélése: Mit gondolunk magunkról és mit gondolnak rólunk? A beszerző: megmondó ember vagy belső tanácsadó?
  • Szakértők, expertek, key userek és championok a beszerzésen belül: Hogyan növelhetjük tovább a beszerzési folyamatok hatékonyságát?
  • COE (Center of Expertise) a beszerzésben: Tudásközpont vagy újabb kontrollszervezet?
Újratervezés: beszerzési szervezet vezetése változó környezetben

A változás létünk egyik fontos része, egyéni és üzleti életünk mozgatórugója. Az egyén és szervezet oldaláról nézve az elkövetkező évek nagy kihívásai a válságok és változások jeleinek időben történő felismerése, stratégiák és fejlesztési tervek időben történő megalkotása, akciók időben történő elindítása és végrehajtása. Elengedtethetetlen a változásokhoz a rugalmas, és alkalmazkodó viselkedés kialakítása, valamint a változtatásból adódó fejlődési potenciálok kiaknázása, a megújulás véghezvitele.

A kerekasztal beszélgetés fő célja, hogy a résztvevők megosszák saját beszerzési területükön milyen változásokat és válságokat éltek meg, valamint mit tettek, vagy javasolnak tenni a kollégáknak annak érdekében, hogy:

  • Megelőzzük a válságot, és a változtatás jó irányba menjen?
  • Milyen nehézségeket okozott, ha nem alkottuk meg időben a változtatási stratégiánkat, terveinket, lépéseinket?
  • Milyen kommunikációt követtünk a sikeres változtatás végrehajtása érdekében?
  • Hogyan kezeltük a félelmeket?
  • Hogyan hoztuk ki a pozitív hozzáállást a kollégákból?
  • Milyen szemléletű beszerzők élhetik túl a változásokat, változtatásokat?
  • Mi a beszerzési vezető szerepe és feladata a változtatásban?
  • Konkrét beszerzési esetek kielemzése, mit tanulhatunk egymástól (különösen a digitális transzformáció, szoftverbevezetések/cserék/funkcióbővítések, új beszerzési szabályzó rendszerek)
  • Milyen változás menedzsment eszközöket használtunk a siker érdekében?
  • Milyen hatásai voltak a beszerzés területére a válságoknak, változtatásoknak?
  • Mit tettünk annak érdekében, hogy a munkavállalói elkötelezettséget növeljük, a munkaerőt megtartsuk?

Ez az asztal főleg vezetők számára van. Beszerzési vezetőként a változás létünk egyik meghatározó és állandó része. Kérdés, hogy megújulásra sarkall vagy lebénít. Az egyén és szervezet oldaláról nézve az elkövetkező évek nagy kihívásai a válságok és változások jeleinek időben történő felismerése, stratégiák és fejlesztési tervek időben történő megalkotása, akciók időben történő elindítása és végrehajtása

Elemei:

  • Mi a beszerzési vezető szerepe és feladata a változásban?
  • Mit tegyél beszerzési vezetőként, ha minden változik körülötted? Milyen szemlélettel tudsz lépést tartani?
  • Hogyan menedzseld a csapatod? Hogyan osszd be bölcsen a szűkös emberi erőforrásokat? Objektíven értékelni a kollégáid és fenntartani a motivációjukat.
  • Mi lehet a reális kapacitás és beszerzői létszám a sikeres működéshez? Hogyan adjam el ,ha bővíteni szeretném a csapatot?
  • Hogyan add el újra és újra a változást az embereidnek, a vezetőségnek?
  • Hogyan hozzuk ki a pozitív hozzáállást a kollégákból?
  • Hogyan alakíts ki egy olyan rugalmas beszerzési stratégiát, amivel szakmailag le tudod követni a változó célokat és változó környezetet?
  • Mit tehetünk annak érdekében, hogy a munkavállalói elkötelezettséget növeljük, a munkaerőt megtartsuk?

 

Elengedtethetetlen a változásokhoz a rugalmas, és alkalmazkodó viselkedés kialakítása, valamint a változtatásból adódó fejlődési potenciálok kiaknázása, a megújulás véghezvitele.

Részletek:

  • Megelőzzük a válságot, és a változtatás jó irányba menjen?
  • Milyen nehézségeket okozott, ha nem alkottuk meg időben a változtatási stratégiánkat, terveinket, lépéseinket?
  • Milyen kommunikációt követtünk a sikeres változtatás végrehajtása érdekében?
  • Hogyan kezeltük a félelmeket?
  • Milyen szemléletű beszerzők élhetik túl a változásokat, változtatásokat?
  • Konkrét beszerzési esetek kielemzése, mit tanulhatunk egymástól (különösen a digitális transzformáció, szoftverbevezetések/cserék/funkcióbővítések, új beszerzési szabályzó rendszerek)
  • Milyen változás menedzsment eszközöket használtunk a siker érdekében?
  • Milyen hatásai voltak a beszerzés területére a válságoknak, változtatásoknak?
  • Mit tettünk annak érdekében, hogy a munkavállalói elkötelezettséget növeljük, a munkaerőt megtartsuk?"
Indirekt beszerzés reloaded: értékteremtés holisztikusan

Ez a beszélgetés azt mutatja meg neked, hogyan tudsz indirekt beszerzőként széles nyomtávon haladva egyszerre több területen is értéket teremteni a PURCHASE mozaikszó mentén:

  • P mint Performance: hogyan mérjük a beszerzés teljesítményét
  • U mint Uniformity: a beszerzés mint kompetencia központ
  • R mint Risk management: due dilligence, beszállítói értékelé
  • C mint Compliance: transzparensz és etikus viselkedés
  • H mint Havaria: rugalmas és agilis beszerzés krízis helyzetekben
  • A mint Association: a beszerzési kapcsolatok fontossága cégen belül és cégen kívül
  • S mint Supervison: folyamat és büdzsékontroll
  • E mint Evolution: folyamatos fejlődés

Hogyan tudod a legjobban támogatni a vállalatod működését? Hogyan találd meg ebben a személyes helyed? Hogyan töltsön el ez téged örömmel?!

Mely értékteremtési ötletek váltak be másoknál? Melyek nem? Konkrét ötletek és lehetőségek.

Beszerzés branding: a cégen belüli elismertség növelése

Ez a beszélgetés a beszerzés értékének láthatóbbá és érthetőbbé tételével foglalkozik.

Beszerzőként nem arról vagyunk híresek, hogy túl marketingeljük magunkat. A napi mókuskereék mellett nehéz még arra is időt szánni, hogy eladjuk a sikereinket, építsük a brandünket. Hogyan törjek ki ebből a helyzetből, hol kezdjem el?

Tartalom:

  • Beszerzési marketing: hogyan tudsz valódi hozzáadott értéket adni a szervezetnek? Több tucat ötlet arra, hogy ne csak „megtakarítás gyár” legyen a beszerzés.
  • Tényleg tudod, hogy mire van leginkább szüksége a szervezetnek? Mi tegyél, ha mást várnak el tőled, mint amit te gondolsz a beszerzés szerepéről?
  • Belső kommunikáció: nem elég az aranytojást megtojni, kotkodácsolni is kell!
  • Beszerzési kommunikációs terv. Kinek, mit, milyen csatornán kommunikáljak. Hogyan pozícionáljam (újra) a beszerzést cégen belül? Suttogó propaganda a cégen belül. Hogyan kezeljem?
  • Asszertivitás vs. stakeholder menedzsment: hol vannak a határok? Hogyan kezeljem a konfliktusokat házon belül?
  • Mennyire a mi felelősségünk, ha nem ismernek el minket?
  • Hová pozíciónáljuk a beszerzést? Legyünk tisztában a vállalaton belüli szerepünkkel.
  • Hogyan lehet hatékonyan kommunikálni a beszerzés hozzájárulását a cég működéséhez kollégális és vezetői szinten?,
  • Csatlakozz hozzánk, hogy megoszthasd velünk meglátásaid és stratégiáid, és megtudd, hogyan tudod tovább növelni a beszerzés szerepét és elismertségét a szervezeten belül!
Csak a változás az állandó a beszerzésben? Megoldási stratégiák

Beszerzőként elengedtethetetlen a változásokhoz a rugalmas, és alkalmazkodó viselkedés kialakítása, valamint a változtatásból adódó fejlődési potenciálok kiaknázása, a megújulás véghezvitele.

A kerekasztal beszélgetés fő célja, hogy a résztvevők gyakorlatias módon megosszák saját i területükön milyen változásokat és válságokat éltek meg és mit tanultak belőle.

Tartalom:

  • Nem tetszik egy változás? Állj az élére? Hogyan ragadjuk meg a lehetőségeket?
  • Beszállító menedzsment változó környezetben
  • Mikor lehet egy változásból válság és hogyan előzzük meg?
  • Hogyan fogadtassuk el a változásokat (új rendszerek, új célok, stb.) a beszállítókkal?
  • Milyen nehézségeket okozhat ha nem alkotjk meg időben a változtatási stratégiánkat, terveinket, lépéseinket?
  • Milyen kommunikációt kövessüünk a sikeres változtatás végrehajtása érdekében?
  • Hogyan kezeljük a félelmeket a beszerzők, a szakterület és a beszállítók részéről
  • Milyen szemléletű beszerzők élhetik túl a változásokat, változtatásokat?
  • Mi egy beszerzői szerepe és feladata a változtatásban?
  • Konkrét beszerzési esetek kielemzése, mit tanulhatunk egymástól (különösen a digitális transzformáció, szoftverbevezetések/cserék/funkcióbővítések, új beszerzési szabályzó rendszerek)
  • Milyen változás menedzsment eszközöket használtunk a siker érdekében?
  • Milyen hatásai voltak a beszerzés területére a válságoknak, változtatásoknak?
Árak kezelése az indirekt beszerzésben

Ez a kerekasztal-beszélgetés az árkontrollal kapcsolatos kihívásokat és stratégiákat vizsgálja meg különböző ágazatokban.

Az árkontroll a globális gazdasági környezet bizonytalanságai miatt ma már valódi művészetnek számít. Keressük közösen az eszközöket és taktikákat, amelyekkel megfogjuk a költségeket, de még nem mennek a minőség vagy a beszállítói kapcsolatok rovására!

Megvitatjuk a beszállítókkal folytatott tárgyalási taktikákat, a kereslet előrejelzésének és a piaci információknak a hatékony felhasználását, valamint a folyamatok optimalizálásával elérhető költségmegtakarítás lehetőségeit.

Tartalom:

  • hogyan bontsam meg az árat? Mik főbb árfaktorok?
  • hogyan tudom validálni a beszállító áremelési szándékát, mértékét?
  • szempontok egy áremelés letárgyalása esetén
  • átárgyalási stratégiák az egyes indirekt kategóriákban: FM, IT, karbantartás, stb.
  • a TCO szerepe az ármegállapodások esetén
  • árkontrol eszközök: indexing, mennyiségi taktikák, skonto, e-aukció, stb.

 

Beszerzési spiritusz: stresszkezelés és motiváció megőrzése

Beszélgetésünkön a hatékony karriertervezés stratégiáit vizsgáljuk meg, beleértve a növekedési lehetőségek azonosítását, a reális célok kitűzését és a személyes törekvések összehangolását a szervezeti igényekkel.

A motiváció pszichológiájába is belemerülünk, és megvitatjuk, hogyan lehet energiát gyűjteni a rutinfeladatok szorításában, hogyan lehet megbirkózni a stresszel, és hogyan lehet fenntartani a munka és a magánélet egyensúlyát.

Ebben a beszélgetésben résztvevőink olyan praktikus eszközöket és stratégiákat osztanak meg, amelyek segítenek a szakmai kihívásokkal való megbirkózásban, a reziliencia erősítésében és a motiváció folyamatos fenntartásában.

A sikeres és hatékony működés érdekében beszerzőként létfontosságú a stressz kezelése, a kitartás fenntartása és a motiváció megőrzése.

Csatlakozz hozzánk ebben a különleges beszélgetésben, és tapasztald meg, hogyan segíthet ez a tudás a munkában és a személyes életedben egyaránt!

 

További tartalmak:

  • Sikertényezők beazonosítása és felmutatása a meglévő munkámban
  • Célorientált működés
  • Elégedettség elérése( igénylő, vezetők , és saját)
  • Hol csináljak karriert? Házon belől, vagy máshol?
  • Szakmai növekedési pálya
"Nekik mindent szabad?" Domináns és monopol beszállítók kezelése
  • Legyél kreatív: amikor a normál eszközök nem működnek. Hogyan variáld a motiváló/barátságos stratégiát a keményebb eszközökkel?
  • Hogyan motiváljam a beszállítót (igen, erre is szükség van!)? Hozzuk ki a legtöbbet belőlük.
  • Ha minden kötél szakad: hogyan menjek el a végsőkig az akaratérvényesítésben?
  • Bevált beszerzési stratégiák a kitettség csökkentésére
  • Javasolt tárgyalási stratégiák és taktikák az extrém helyzetek kezelésére
2025: Szemléletváltás a beszerzésben

Próbálj egy lépéssel előtte járni a többieknek. Ez az asztaltársaság a jövő várható kihívásaival és az arra való felkészüléssel foglalkozik.

Tartalom:

  • Hol tart most a beszerzés? Hol tartasz te: Cost management vs. category menedzsment vs. value management
  • A beszerzési stratégia igazítása a jövő vállalati stratégiájához – vagy oda-vissza?
  • Szemléletváltás kinek a fejében kell, hogy elkezdődjön? Ki az első? A motorja vagy a kormánya lesz a beszerzés a változásnak?
  • Mire számíthatunk 2025-ben? Melyik iparágban milyen változások zajlanak? Hol fog erősödni vagy gyengülni a beszerzés szerepe?
  • Hogyan készüljünk fel a jövő kihívásaira: Ukrajna újraépítése, EU vs. USA vs. Kína, stb.
  • Transzparencia és láthatóság: kerüljön reflektorfénybe a beszerzés!
  • Ötletek a belső kapcsolatok tudatos fejlesztésére, stakeholder menedzsment.
Global sourcing a zsugorodó világban

Kinyílt a világ, mégis szűkölnek a beszerzési lehetőségek. Világjárványok, a Szuezi-csatorna elzárása, geopolitikai konfliktusok – mindez komoly hatással volt és van az ellátási láncokra.

Tartalom:

  • Mi zajlik a világban, mik a globális tendenciák? Hogyan hat ez ki a beszerzésre és hogyan készüljünk fel erre?
  • Mi számít ma a beszerzésben „olcsó országnak”? Kína vs. India vs. Afrika. Low cost vs. Best class country sourcing.
  • Mi az ázsiai beszállítók válasza az ellátási láncok rövidítésére, Kelet-Európa előretörésére? Hogyan érint ez minket Magyarországon?
  • Hogyan reagálnak a gyártók a változó beszerzési igényekre, hogyan tudjuk őket felkészíteni a változásra?
  • Kreatív beszállító menedzsment, hogy lefedjem a megváltozó igényeket: supplier enable, onboarding, heureka programok, beszállítói innovációk, vendor management.
  • Reziliens ellátási láncok kialakítása: dual sourcing, alternate sourcing, globális geopolitikai kockázatok kezelése
  • Mi van a kategória menedzsmenten túl: hogyan lépjünk tovább egy globális piacon?

Adjunk együtt választ az ellentmondásokra, kínáljunk megoldást a lehetetlennek tűnő kérésekre!

Procurement intelligence: információk megszerzése, iparági indexek, beszállítók leellenőrzése

Beszerzőként az egyik legnagyobb fegyvered az információ. Tudj meg mindent a beszerzendő termékről, a beszállítóról, a beszállítói piacról és a trendekről. Lásd át az árakat és az árfelhajtó tényezőket.

Tartalom

  • piaci adatok megszerzése ingyenes és fizetős adatbázisokból
  • információgyűjtés a beszállítóktól és a beszállítókról kreatív technikákkal
  • iparági indexek helyes használata és azokból következtetés
  • az árbontás lépései, a főbb árfaktorok beazonosítása, és benchmarkolása